Beoordelingen van Asian & Sushi Express Tanuki Uden

Recente recensies van Asian & Sushi Express Tanuki Uden

5 sterren na 78 reviews

, 13-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 stokje kipsate was niet gaar heb ik nog niet eerder meegemaakt bij jullie verder was alles weer heerlijk

, 03-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 02-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Klasse en overheerlijk. Zeer hoge kwaliteit.

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekker!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Olga, bedankt voor de feedback en beoordeling! Excuses voor het ongemak.

, 24-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was veel later dan de tijd die in de bevestiging stond. Na nabellen werd hij wel bezorgd. Kwaliteit was oke

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Saskia, bedankt voor de feedback en beoordeling! Excuses voor het ongemak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas is dit geen aanrader. De sushi was allemaal heel groot, met grote korrels rijst en niet veel smaak. We hadden een (warme) mix besteld, maar deze was lauw/koud toen we hem kregen. Voor een ruime bestelling kregen we maar 1 paar houten stokjes. Om 17.15 hadden we de bestelling gedaan, je krijgt dan meteen een melding hoe laat ze bezorgen (fijn), dit was 18.00 bij ons. Om 18.10 belde ze dat de bestelling langer ging duren, ze zei 15a 20min. Uiteindelijk hadden we om 18.45 pas ons eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk! Altijd goed.

, 13-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De wakame was helaas niet goed. De rest was lekker.

, 07-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Alleen duur... Mvg

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Merel, bedankt voor de feedback en beoordeling! Tip: maak gebruik van onze actiecodes. Volg ons op facebook of download onze tanuki-express-app voor spontane acties ;)

, 01-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! Wel jammer dat je bij zo'n grote bestelling maar één setje stokjes krijgt.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Lotte, bedankt voor de feedback en beoordeling! Excuses voor het ongemak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Verse en lekkere sushi

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Linda, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 12-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

18.10 bestelling geplaatst 19.40 ontvangen. is het druk ,laat het de klant dan even weten. (Julie hebben tenslotte het email address en telefoon nummer)

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Pieter, bedankt voor de feedback en beoordeling! Meestal bellen wij het door. Maar soms kan het zo druk zijn dat we niet eens tijd hebben om te bellen. Excuses voor het ongemak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker gegeten

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Ina, bedankt voor de feedback en beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Smakelijk, snelle service

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Kees, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 06-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en ......lekker

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 03-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Wij waren zeet tevreden over de kwaliteit van het diner. Wij kenden het Japanse menu niet, doch wij hebben er zeer van genoten.Ook over de overige gerechten die wij hadden besteld waren wij zeer tevreden en wij zijn van plan nog vaker bij U aan te kloppen.

, 24-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Elke keer weer zo ontzettend lekker en vers! Wederom genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bezorging was goed en snel maar de sushi was te zuur, te veel azijn in de rijst. Jammer omdat de prijs best fors is.

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer super lekker thx

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

We hebben heerlijk gegeten 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijst was erg droog en nauwelijks met mirin bewerkt. Geen wasabi op de nigiri sushi. Zeewier bij de Temaki sushi was taai. Ondanks dat de bestelling zeer bijtijds was doorgegeven (2,5 uur van tevoren) was deze te laat, maar de bezorger was uitermate vriendelijk.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Twan, Wat jammer dat het anders gewend bent. Helaas kunnen gerechten/sauzen niet aan ieder zn smaken voldoen; maar in sushi rijst zit geen mirin. Wasabi zit niet op de sushi ivm mensen die geen wasabi lusten/mogen. U krijgt wasabi er altijd apart bij. Let aub op de omschrijving bij categorie ‘temaki’ deze zijn dus eigenlijk niet geschikt om op latere tijdstip te nuttigen. Gezien uw bestelling alleen maar uit nigiri en temaki bestond, dan snappen wij wel dat uw maaltijd verpest was. Het was een zondag en tevens moederdag. Helaas was deze zondag dan extreme druk.

, 04-05-2019

Kwaliteit:

Rating

TOP!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Alex, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 27-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 10-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! !!!! En wat n attente bezorger. Helaas heb ik niet goed opgelet anders was hij niet zonder fooitje vertrokken. Mn man was degene die de bestelling in ontvangst nam. Het eten was lekker en de verpakking goed. Ik ben erg tevreden. De smaak van t eten proef ik nog en de geur hangt nog in huis.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en complimenten!

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker alleen was de bestelling niet compleet maar hebben heerlijk gegeten

, 31-03-2019

Kwaliteit:

Rating

smaakte goed, netjes verpakt voor herhaling vatbaar!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Robin, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Laatste sushi werd nog vers voor onze ogen gemaakt. Jenproefde gewoon de versheid van de producten

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 21-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 11-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker en goede bezorgservice!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Lisa, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heel goed!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 22-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke sushi, malse verse vis. Veel keus. Een onderdeel van de bestelling was vergeten, maar die werd zonder morren gratis alsnog thuis bezorgd.

, 10-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hartstikke lekker. Echt een aanrader.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling en feedback!

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was super lekker! De bezorger was er heel snel was heel vriendelijk. De warme gerechten waren nog goed warm. Kortom: alles erg goed!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling en feedback!

, 07-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Echt super lekkere sushi! Vers en zeer smakelijk. Op tijd klaar. Het is wel aan de prijs.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling en feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling!

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling!

, 21-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer lekker eten en snel bezorgd. Keurig per mail op de hoogte gehouden over moment van bezorging ed.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling en feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Smaakte echt zoals we het ook in Maleisië hebben gehad. Ook veel verse groente erin.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling en feedback!

, 19-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was koud! Smaakt absoluut niet goed meer. Pokebowl had een chemische smaak en was helaas niet te eten. Ik heb alles na 2 happen weg moeten gooien. Erg zonde want heeft me 30 euro gekost en ik had me verheugd op sushi.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Kim, bedankt voor de feedback. Sushi is een koud gerecht en daarom is de sushi ook koud! Als u niet van de smaak houdt, dan is er geen behoefte om het chemisch te noemen. De originele karakter en smaken van Japanse gerechten worden tegenwoordig helaas niet meer gewaardeerd. De meeste willen een kwak saus over hun sushi hebben. Jammer!

, 12-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd, en alles heel lekker . goed verpakt ook

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Daanen, bedankt voor de feedback!!

, 12-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Vriendelijkheid, kwaliteit en service staan voorop. Sushi is van uitzonderlijke kwaliteit. Tanuki staat voor mij onbetwist op nummer 1 in Uden en omgeving.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Jan Jaap! Bedankt voor de beoordeling en feedback! Tot snel

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel op tijd, want het duurt best lang. Wij hadden de sushi om half 7 besteld en werd om 19.50 geleverd. Daarnaast viel de sushi uit elkaar. Hij was niet heel strak gerold.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Floor, bedankt voor de feedback. Bezorgingen in het weekend en vooral op zondag, kan het extreme zijn. Onze bezorgers doen hun uiterste best om binnen 45 min te bezorgen. Helaas kan het soms ook uitlopen en soms zelfs te snel. Het is zeker aan te raden om vooruit te bestellen en op een latere tijdstip te laten bezorgen. Sushi hoort niet strak en stevig gerold te zijn, maar losjes en makkelijk kauwbaar. Tip: niet teveel soja saus gaan dippen. Hoe meer vocht, hoe meer de rijst uit elkaar valt. Onze excuses voor het ongemak!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Aanrader!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling en reactie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling en feedback!

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was 15 min eerder dan gepland, top! En superlekker en WARM. Complimenten!!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Walter, bedankt voor uw beoordeling en feedback!

, 23-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

?

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling!

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten in het restaurant. Komen zeker nog eens terug

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling en feedback! Tot snel!

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Wokgerecht met beef was lekker maar de thaise curry was zijn naam onwaardig. Staat mijlenver weg van een echte thaise curry. De gebakken groenten was vooral veel kool

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling en feedback! Wij zullen er aan werken!

, 21-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor de beoordeling en feedback!

, 15-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wokschotel en sushi waren lekker, maar toch is de prijs wel aan de hoge kant voor wat je krijgt.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste, dank u voor de beoordeling en feedback!

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling!

, 13-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Dank u voor uw beoordeling!

, 11-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste heer/mevrouw Brand, bedankt voor uw beoordeling!

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

20 minuutjes later geleverd

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Theo, bedankt voor de feedback. Door drukte en weersomstandigheden, kunnen bezorgers helaas vertraagd zijn. Onze excuses voor het ongemak.

, 04-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk vers! Gaan zeker nog een keer bestellen.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Saskia, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Sjoerd, bedankt voor de beoordeling. Wij zullen ons best doen wat betreft de bezorgtijden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was top! We hebben heerlijk gegeten. Bezorging was netjes. Echt heerlijke verse sushi gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Belinde, hartstikke bedankt voor de beoordeling en feedback!

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Em, bedankt voor uw beoordeling!

, 14-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Vince, bedankt voor uw beoordeling!

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi! En heel leuk dat het niet van die 'perfecte' sushi is maar écht hand-gerold... dat smaakt nóg beter. Vriendelijke service. De verwachte bezorgtijd was ongeveer 60 minuten, maar uiteindelijke waren ze er al na 45 minuten.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Lisa, hartstikke bedankt voor uw beoordeling en feedback!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was lekker en op tijd! Één tip: bij de Asian foods en de wok gerechten, wellicht een idee om vegetarische varianten toe te voegen?

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Bam, bedankt voor uw beoordeling en een goeie feedback! Wij zullen aan de hand van opmerkingen en suggesties, zullen wij onze menukaart verder ontwikkelen. Wel hebben wij een bijgerecht 'Diverse gebakken groenten' Mvg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Top dat we nu niet meer helemaal naar Oss hoeven te rijden. Zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Hallo Margo, bedankt weer! Dan zien wij uw bestelling nog vaker haha ;)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Eve, bedankt voor de feedback en beoordeling!

, 01-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super snel en erg lekker allemaal!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Heidy, bedankt voor je beoordeling en feedback!

, 01-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Teveel rijst waardoor de smaak minder was.

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Valerie, bedankt voor je feedback. Wij zullen hierop letten!

, 29-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Emma, bedankt voor de beoordeling!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Makkelijk bestellen, goede nette tijdige levering èn misschien wel het belangrijkste, de sushi was heerlijk!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Monique, bedankt voor de feedback en beoordeling! Wij doen ons best om de bezorgtijden zo kort mogelijk te houden. Maar we kunnen het helaas niet beloven..

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was er lekker!!! De partybox met gyoza, Ebi Korokke, mini springrolls, en Tori Kaarge leek wel een kleffe aziatische bittergarnituur, zeer klef en niks vers aan. Volgende week bestellen we enkel sushi :)

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Nick, bedankt voor de feedback en beoordeling! Waarschijnlijk waren de finger foods te warm het bakje ingegaan, hierdoor teveel damp/vocht ontstaan, waardoor alles wat klef en vochtig zijn geworden. Wij zullen zeker hierop letten!

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi en fingerfood besteld. Allemaal erg lekker. Het eten werd ook vrij snel bezorgd. Ik wilde initieel via de app bestellen, maar dat werkte niet. Daarna via de website alsnog gelukt. Goede service. Er was een ingredient niet voorradig. In overleg een ander item gekozen. Teveel betaalde bedrag werd bij de bezorging direct terugbetaald. Zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie van Asian & Sushi Express Tanuki:Beste Diana, bedankt voor uw feedback en beoordeling! Gelukkig was alles goed gekomen ;)